Vakaya giden 112 ekibine otomobil çarptı: 2 sağlık çalışanı yaralandı
Bodrum'da gece saatlerinde Konacık Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde bir otomobilin kontrolden çıkarak 112 Acil Sağlık ekibine ait motorize ambulansa çarpması sonucu iki sağlık çalışanı yaralandı. Vakaya gitmek üzere yolda olan ekip hastaneye kaldırılırken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bodrum’da gece saatlerinde meydana gelen trafik kazasında, görev başındaki 112 Acil Sağlık Hizmetleri personeli yaralandı.
Kaza, iddialara göre Konacık Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. Bodrum istikametinden Turgutreis yönüne seyir halinde olan 48 AJ 010 plakalı otomobilin sürücüsünün direksiyon başında uyuduğu öne sürüldü.
Kontrolden çıkan araç önce bir akaryakıt istasyonunun önündeki kaldırıma çıktı. Ardından savrulan otomobil, o sırada bir vakaya gitmek üzere görev başında ilerleyen 112 Acil Sağlık Hizmetleri’ne ait motorize ambulansa arkadan çarptı.
Çarpmanın etkisiyle motorize ambulansta bulunan sağlık çalışanları yola savruldu. Kazada motorize ambulans sürücüsü ile yolcu konumunda bulunan paramedik A.N.A. yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı sağlık çalışanlarına ilk müdahale, olay yerine gelen meslektaşları tarafından yapıldı. Daha sonra ambulanslarla Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırılan yaralıların tedavi altına alındığı öğrenildi.
Kazada hem otomobilde hem de motorize ambulansta maddi hasar meydana geldi.
Otomobil sürücüsünün alkol aldığı ancak yapılan kontrolde yasal sınırın altında çıktığı öğrenildi. Sürücü, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürülürken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bir vakaya yetişmeye çalışan sağlık çalışanlarının yaralandığı kaza, trafikte dikkatsizliğin ne denli ciddi sonuçlar doğurabileceğini bir kez daha gözler önüne serdi.