Sefer Yılmaz: Hedefimiz şampiyonluk
Trendyol 1. Lig play-off çeyrek finalinde Pendikspor'u 2-0 mağlup ederek yarı finale yükselen Bodrum FK'da teknik sorumlu Sefer Yılmaz, galibiyeti taraftarlara armağan ettiklerini belirterek, hedeflerinin yeniden Süper Lig'e yükselmek olduğunu söyledi. Yılmaz, 'Şimdi 3 maçımız kaldı. Yolun sonu inşallah Konya'da şampiyonluk' dedi.
Trendyol 1. Lig play-off çeyrek finalinde sahasında Pendikspor’u 2-0 mağlup ederek yarı finale yükselen Bodrum FK’da teknik sorumlu Sefer Yılmaz, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Galibiyeti Taraftarlara Armağan Ediyoruz
Galibiyeti taraftarlara armağan ettiklerini belirten Yılmaz, “Bu galibiyeti taraftarlarımıza armağan ediyoruz. İnşallah devamı gelecektir diyoruz” ifadelerini kullandı.
Pendikspor Ligin En Güçlü Takımlarından
Pendikspor’un ligin güçlü ekiplerinden biri olduğunu söyleyen Yılmaz, sözlerine şu şekilde devam etti:
Pendikspor bu ligin en güçlü takımlarından bir tanesi. Tek maçlık bir maç olduğu için de iki taraf da biraz dengeli başladı maça.
Gerçek Oyunumuzu İkinci Yarıda Yansıttık
İlk yarıda fazla pozisyon yaşanmadığını ifade eden Yılmaz, ikinci yarıda gerçek oyunlarını sahaya yansıttıklarını belirterek şu şekilde devam etti:
İlk yarı çok fazla pozisyon olmadı belki ama ikinci yarıda gerçek oyunumuzu sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. Art arda gelen gollerle de güzel bir galibiyet aldık.
Pendikspor’a Tebrik
Rakip takımın performansına da değinen Sefer Yılmaz şu ifadeleri kullandı:
Buradan Pendikspor oyuncuları ve teknik sorumlusu Sinan Hocayı da tebrik ediyorum, iyi bir takımları var.
Şimdi 3 Maçımız Kaldı
Play-off sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Yılmaz, hedeflerinin Süper Lig olduğunu vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
Daha önceki röportajlarımızda söylediğimiz gibi; inşallah 4 tane maçımız vardı, şimdi 3 tane maçımız kaldı. Önce pazartesi günü Çorum’la burada oynayacağız, sonra deplasmana gideceğiz. İnşallah o maçı da kazanıp finalde yeniden bütün Bodrum halkının, Bodrum seyircisinin, bizlerin de özlediği Süper Lig’e kavuşmak istiyoruz. Yolun sonu inşallah Konya’da şampiyonluk.