Otogar sahipsiz mi kaldı?

Bodrum'un vitrini olması gereken otogarda ortaya çıkan görüntüler, 'Bu kadarına da pes' dedirtti. Kızını karşılamak için otogara gelen bir vatandaş, oturacak yer bulamadığını belirterek duruma tepki gösterdi. Daha önce de gündeme gelen sorunların devam ettiğini savunan vatandaşlar, yetkililerin sessizliğine tepki gösteriyor.

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Otogar sahipsiz mi kaldı?

Bodrum’un dünyaya açılan kapılarından biri olan Bodrum Otogarı’nda ortaya çıkan görüntüler, ilçenin içinde bulunduğu tabloyu bir kez daha gözler önüne serdi. Gece saatlerinde kızını karşılamak için otogara giden bir vatandaşın gönderdiği görüntülerde, yolcuların kullanması gereken oturma alanlarının büyük bölümünün farklı amaçlarla kullanıldığı görülürken, vatandaşlar ise oturacak yer bulamadıklarını dile getirdi.

Görüntüleri kayda alan vatandaş, “Kızımı almaya geldim, oturacak bir yer bulamadım. Burası Bodrum’un otogarı mı, sahipsiz bir alan mı?” diyerek tepkisini ortaya koydu.

Daha önce de defalarca gündeme getirdiğimiz Bodrum Otogarı’ndaki bu görüntülerin aradan geçen zamana rağmen değişmemesi, vatandaşların tepkisini büyüttü. İddiaya göre güvenlik görevlileri ve ilgili birimlerle görüşülmesine rağmen kalıcı bir çözüm sağlanmadı.

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’a sormak gerekiyor; seçim döneminde “Ben Bodrum’un çocuğuyum” diyordunuz. Bugün Bodrum’un en önemli ulaşım noktalarından birinde yaşanan bu görüntülerden haberiniz var mı? Eğer haberiniz varsa neden çözüm üretilmiyor? Eğer haberiniz yoksa Muğla‘yı kim yönetiyor?

Her fırsatta yapılan yatırımların anlatıldığı, hazırlanan bültenlerde başarı hikâyelerinin sıralandığı bir dönemde, vatandaşın en temel ihtiyacı olan güvenli ve düzenli bir bekleme alanının sağlanamaması büyük bir çelişki olarak karşımıza çıkıyor.

Turizmin gözbebeği olarak tanımlanan Bodrum’a gelen yerli ve yabancı misafirlerin ilk karşılaştığı noktalardan biri olan otogarda ortaya çıkan bu görüntüler, ilçenin imajına zarar verirken, vatandaşlar da “Bodrum bunu hak etmiyor” diyerek tepki gösteriyor.

Bodrum’un sorunları süslü açıklamalarla değil, sahada yapılan gerçek çalışmalarla çözülür. Vatandaş artık vaat değil, sonuç görmek istiyor. Aradan geçen onca zamana rağmen aynı şikayetlerin devam etmesi ise yetkililerin konuya yeterince eğilmediği yönündeki eleştirileri güçlendiriyor.

Bodrum Otogarı’ndaki bu görüntüler ortadan kaldırılana kadar sormaya devam edeceğiz:

Sayın Ahmet Aras, Bodrum’un vitrini olan otogar ne zaman gerçekten Bodrum’a yakışır hale gelecek?

Bodrum Sıcak Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme