Muğlaspor'a efsane karşılama: Şehir ayakta
Muğlaspor'un Trendyol 1. Lig'e yükselmesinin ardından Bursa'daki tarihi finalin dönüşü Muğla'da büyük coşkuya sahne oldu. Binlerce taraftarın karşıladığı yeşil-beyazlı ekip, konvoylar ve tezahüratlar eşliğinde Cumhuriyet Meydanı'nda adeta şampiyonluk gecesi yaşadı.
Tarihinde ilk kez Trendyol 1. Lig’e yükselme başarısı gösteren Muğlaspor, Bursa’da oynanan final maçının ardından Muğla’da büyük bir coşkuyla karşılandı. TFF 2. Lig Play-Off finalinde Seza Çimento Elazığspor’u seri penaltı atışları sonucunda 8-7 mağlup eden yeşil-beyazlı ekip, şehre dönüşünde binlerce taraftar tarafından karşılandı.
Bursa’da Gelen Tarihi Zafer
Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı’nda oynanan ve normal süresi ile uzatma dakikaları golsüz eşitlikle tamamlanan final mücadelesinde Muğlaspor, penaltılarda rakibine üstünlük sağlayarak adını Trendyol 1. Lig’e yazdırdı. Tarihi galibiyetin ardından Muğla’da adeta bayram havası yaşandı.
Yüzlerce Araçlık Konvoy Oluştu
Takım kafilesi Muğla girişinde yüzlerce aracın oluşturduğu konvoyla karşılandı. Menteşe-Yatağan Karayolu’nda başlayan karşılama korteji, şehir merkezine kadar devam etti. Meşaleler, marşlar ve tezahüratlar eşliğinde ilerleyen takım otobüsü, Cumhuriyet Meydanı’nda büyük bir kalabalık tarafından karşılandı.
Cumhuriyet Meydanı’nı dolduran taraftarlar, futbolculara uzun süre sevgi gösterilerinde bulundu. Yeşil-beyazlı bayrakların dalgalandığı meydanda kutlamalar gece boyunca sürdü.
Taraftardan İsmet’e Büyük Destek
Karşılamada en büyük ilgiyi Muğlaspor Kulüp Başkanı Menaf Kıyanç ile final maçının yıldız isimlerinden kaleci İsmet Yumakoğulları gördü. Penaltı atışlarında yaptığı 3 kritik kurtarışla takımını 1. Lig’e taşıyan başarılı file bekçisi için taraftarlar dakikalarca “İsmet” tezahüratı yaptı.
Cumhuriyet Meydanı’nda konuşan İsmet Yumakoğulları taraftarlara teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
“İnşallah hep beraber bir araya gelelim ama coşkuyu tam yaşamayalım. Biz bu coşkunun büyüğünü 12-13 gün sonra beraber yaşayacağız. Diyorsunuz ya; helal olsun sana, Muğla seninle gurur duyuyor. Ben sizlerle gerçekten gurur duyuyorum.”
Konuşma sırasında meydanı dolduran taraftarlar hep bir ağızdan “Muğla seninle gurur duyuyor” sloganları attı.
Menaf Kıyanç’tan Birlik Mesajı
Muğlaspor Kulüp Başkanı Menaf Kıyanç ise yaptığı konuşmada birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Kıyanç, Muğlaspor’un sadece bir futbol kulübü değil, şehrin en büyük marka değerlerinden biri olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Daha sonra anlatacağımız çok şey var. 3 yıldır Muğla’da hep beraber ‘başaracağız’ kültürünü var etmeye çalışıyor Muğlaspor. Bu şehrin en büyük marka değeri, en büyük sivil toplum örgütü Muğlaspor. Bu yıl hedefi ‘birlik’ olarak belirledik. Dedik ki; önce birlik, sonra birincilik. Bakın şunu söylemek istiyorum; ben değil, biz yapıyoruz.
Bu şehirde 7 bin insan bilet aldı, buradan Bursa’ya geldi. Bu inanılmaz bir başarı, bu şehirde olmayan bir şeydi. Bütün iktidarı, muhalefeti, Sayın Valimiz, Büyükşehir Belediye Başkanımız, ilçe belediye başkanlarımız, kaymakamlarımız herkes el ele oradaydı. Biz bunu özledik.
İki gündür herkes o kadar mutlu ki… Bu şehre bu şampiyonluk çok yakıştı. Bunu hak eden sizlersiniz, bunu hak eden Muğla. Dünyanın en güzel şehrinde yaşıyoruz. Türkiye’nin en güzel şehri Muğla, her alanda şampiyonluğu hak ediyor.
Muğla çok şanslı; çünkü belediye başkanı destekliyor, iktidarı destekliyor, bürokratı destekliyor, Sayın Valimiz destekliyor. Sağı, solu, ortası herkes destekliyor. Bu birlik olduğu müddetçe üstesinden gelemeyeceğimiz hiçbir şey yok. Yeter ki birlik ve beraberliğimiz devam etsin. Allah sizden razı olsun.”

