Manisalılar baharı Ula göleti başında karşıladı
Muğla'da yaşayan Manisalılar, geleneksel 'Bahara Merhaba' etkinliğinde Ula Gölet'te bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu buluşmada hemşeriler hasret giderirken, birlik ve dayanışma mesajları verildi.
Muğla’da yaşayan Manisalılar, geleneksel “Bahara Merhaba” etkinliği kapsamında Ula Gölet’te düzenlenen piknik organizasyonunda bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte hemşeriler hasret giderirken, dayanışma ve birlik mesajları verildi.
7’den 70’e Yoğun Katılım
Muğla’nın farklı ilçelerinden etkinliğe katılan vatandaşlar, doğa içerisinde düzenlenen organizasyonda bir araya gelerek sohbet etti. Çocuklar gün boyunca çeşitli aktivitelerle vakit geçirirken, uzun süredir görüşemeyen hemşeriler de buluşma fırsatı yakaladı. Etkinlik boyunca Manisa kültürüne ait sohbetler ve samimi buluşmalar dikkat çekti.
Yönetim Misafirlerle Yakından İlgilendi
Organizasyonun düzenlenmesinde Dernek Başkanı Kamuran Özel ile birlikte Başkan Yardımcısı Yücel Kahraman, Basın Medya Sorumlusu Niyazi Garip, Etkinlik Organizatörü Rana Necla Müftüoğlu, Sekreter Elif Büşra Balkan, Sayman Gökhan Edgünlü ve yönetim kurulu üyeleri Fatma Adaş ile Selami Eke görev aldı.
Yönetim üyeleri etkinlik boyunca katılımcılarla yakından ilgilenirken, organizasyonun sorunsuz şekilde tamamlanması için çalışma yürüttü.
Toplu Fotoğraf Çekildi
Ula Gölet’te gerçekleştirilen etkinlik gün sonunda çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi. Katılımcılar organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek benzer etkinliklerin devam etmesini temenni etti.




