Galatasaray zaferiyle Bodrum ayakta
Galatasaray'ın Antalyaspor'u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Bodrum'da yüzlerce taraftar Belediye Meydanı'nda toplandı. Sarı-kırmızılı taraftarların meşaleler ve tezahüratlar eşliğinde kutlama yaptığı meydan gece boyunca dolup taştı.
2025-2026 Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Antalyaspor’u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray’ın zaferi sonrası Bodrum’da büyük bir kutlama coşkusu yaşandı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte sarı-kırmızılı taraftarlar Bodrum Belediye Meydanı’na akın ederken, meydanda renkli ve yoğun görüntüler oluştu.
Meydan Kısa Sürede Doldu Taştı
Galatasaray’ın şampiyonluğu ilan etmesiyle birlikte yüzlerce taraftar ellerinde bayraklarla Bodrum Belediye Meydanı’nda toplandı. Sarı-kırmızı formalı taraftarların doldurduğu meydanda tezahüratlar gece boyunca susmazken, kutlamalara her yaştan vatandaş katıldı.
Özellikle genç taraftarların yoğun ilgi gösterdiği kutlamalarda sık sık “Şampiyon Galatasaray” sloganları atıldı. Taraftarlar marşlar eşliğinde şampiyonluk sevincini doyasıya yaşarken, meydanda büyük bir coşku hakim oldu.
Meşaleler Yakıldı, Marşlar Söylendi
Kutlamalar sırasında taraftarlar meşaleler yakıp takımlarının marşlarını hep bir ağızdan söyledi. Belediye Meydanı sarı-kırmızı renklere bürünürken, ortaya renkli görüntüler çıktı. Bazı taraftarlar cep telefonlarıyla o anları kayda alırken, kutlamalar çevredeki vatandaşların da ilgisini çekti.
Galatasaray bayraklarıyla meydanı dolduran taraftarlar uzun süre tezahüratlar yaparken, şampiyonluk sevinci Bodrum gecesine damga vurdu.
İlçe Genelinde Konvoy Oluştu
Meydandaki kutlamaların yanı sıra Bodrum’un birçok noktasında araç konvoyları da oluştu. Klaksonlar eşliğinde ilerleyen taraftarlar ilçede tur atarken, kutlamalar gece geç saatlere kadar sürdü.
Şampiyonluğun ilan edilmesinin ardından Bodrum’da oluşan yoğun kalabalık dikkat çekerken, Belediye Meydanı’nda adım atacak yer kalmadı. Sarı-kırmızılı taraftarların coşkusu gece boyunca devam etti.


