• Haberler
  • Spor
  • Galatasaray'ın 26'ncı şampiyonluğu coşkuyla kutlandı

Galatasaray'ın 26'ncı şampiyonluğu coşkuyla kutlandı

Galatasaray'ın 2025-2026 sezonundaki 26'ncı şampiyonluğu, Bodrum'da sarı-kırmızılı taraftarların katıldığı organizasyonla kutlandı. Bitez'te düzenlenen gecede taraftarlar şampiyonluk coşkusunu havai fişek gösterileri eşliğinde yaşadı.

Haberin Özeti

  • Galatasaray'ın 2025-2026 sezonundaki 26. şampiyonluğu, 17 Mayıs Pazar günü Bodrum Bitez'de coşkulu bir organizasyonla taraftarlarca kutlandı.
  • Bodrum GS Taraftarları Derneği'nin düzenlediği kutlamalara katılan taraftarlar, havai fişek gösterileri eşliğinde şampiyonluk coşkusunu yaşadı.
  • Dernek Başkanı Numan Balaban, 26. şampiyonluktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, Bodrum'da daha da güçlenerek devam edeceklerini belirtti.

Galatasaray’ın 2025-2026 sezonunu şampiyon olarak tamamlamasının ardından Bodrum’da sarı-kırmızılı taraftarlar bir araya geldi. 17 Mayıs Pazar günü oynanan Galatasaray-Kasımpaşa karşılaşması için Bitez’te bulunan MAHPERİ Bitez’de organizasyon düzenlenirken, maçın ardından şampiyonluk coşkusu gece boyunca sürdü.

Bodrum GS Taraftarları Derneği üyeleri ile Bodrum’da yaşayan Galatasaray taraftarlarının katıldığı kutlamalarda havai fişek gösterisi de gerçekleştirildi.

“Bodrum’da Daha da Güçlenerek Devam Edeceğiz”

Bodrum GS Taraftarları Derneği Başkanı Numan Balaban, 26’ncı şampiyonluğu kutlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, şu ifadeleri kullandı:

“26’ncı şampiyonluğumuzu aldık, çok mutluyuz. Gerçi bu şampiyonluğu bir hafta önce hak etmiştik. Bodrum’da Bitez sahilindeyiz. Burada bütün Bodrum’da yaşayan Galatasaraylılarla bu coşkuyu yaşıyoruz. Bodrum’da daha da güçlenerek devam edeceğiz. Sevincimizi abartmadan, keyifli şekilde yaşayacağız. Bir tane şampiyon oluyor, o da Galatasaray oldu. Biz diğer takımlarımızı ve taraftarları da seviyoruz. Spordaki rekabeti Bodrum’da dayanışmaya dönüştürüyoruz. İyi ki Galatasaraylıyız.”

Organizasyona Ev Sahipliği Yapan İşletmeye Teşekkür

Bodrum GS Taraftarları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Efe ise organizasyona ev sahipliği yapan Emre Üngör’e teşekkür ederek, gecenin birlik ve beraberlik içerisinde geçtiğini söyleyerek şu ifadeleri kullandı:

Bugün Emre kardeşimizin ev sahipliğinde 26’ncı şampiyonluğumuzu kutladık. Kendisine çok teşekkür ediyoruz. Harika bir geceydi. Bütün Bodrum burada sevindi. İnşallah darısı 27’ncisine.

“Kimseyi Ayrıştırmadan Kutladık”

MAHPERİ Bitez işletmecisi Emre Üngör de düzenlenen organizasyonun birlik ve beraberlik ortamında gerçekleştiğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

26’ncı şampiyonluğumuzu kutlamak için böyle güzel bir organizasyon planladık. Bodrum’da yaşayan Galatasaraylı dostlarımızı davet ettik. Çok güzel bir birlik ve beraberlik içerisinde, kimseyi ayrıştırmadan şampiyonluğumuzu kutladık. Bunun için mutluyuz ve gururluyuz. İnşallah 5’inci yıl şampiyonluğumuzu da kutlayıp Türkiye’de kırılmamış bir rekora imza atacağız.

“Nice Nice Şampiyonluklara”

Kutlamalara katılan Kerem Tunçeri de Galatasaray’ın üst üste elde ettiği başarıya dikkat çekerek, “4 şampiyonluğu üst üste yaşadık. Ne mutlu bize. Nice nice şampiyonluklar diliyorum inşallah” ifadelerini kullandı.

Bodrum Sıcak Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme