Eğlence çıkışında bıçaklı kavga
Bodrum'da gece saatlerinde iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı. Yaralılardan biri hastaneye kaldırılırken, polis olayla ilgili inceleme başlattı.
Bodrum’da gece saatlerinde yaşanan kavga kanlı bitti. Edinilen bilgilere göre Cevat Şakir Caddesi üzerindeki bir eğlence mekanında alkol alan bir grup, mekandan ayrıldıktan bir süre sonra aynı mekanda eğlenen başka bir grupla henüz bilinmeyen bir nedenle sözlü tartışma yaşamaya başladı.
Kısa sürede büyüyen tartışma kavgaya dönüşürken, çıkan arbede sırasında aynı grupta bulunan M.Y. ve R.Y. bıçakla yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahalesi yapılan yaralılardan M.Y., ambulansla Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Yaralılardan R.Y.’nin ise olay yerindeki tedavisinin ardından hastaneye gitmeyi reddettiği ve kendi imkanlarıyla hastaneye gideceğini söylediği öğrenildi.
Polis ekipleri yaşanan olayla ilgili inceleme başlattı.

