EGF'de güven tazelendi: Cem Kaytan 3. kez başkan
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 5. Olağan Genel Kurulu'nda mevcut başkan Cem Kaytan, tek listeyle gidilen seçimde yeniden başkan seçilerek güven tazeledi. Kongrede faaliyet raporları ibra edilirken, Kaytan 'biz' vurgusuyla çalışmaların devam edeceğini söyledi.
Türkiye Gazeteciler Konfederasyonuna (TGK) bağlı Ege Gazeteciler Federasyonu’nun (EGF) 5. Olağan Genel Kurulu, Bozdoğan Belediyesi toplantı salonunda gerçekleştirildi. Kongreye TGK yöneticileri, Basın İlan Kurumu temsilcileri ve Ege Bölgesi’ndeki basın meslek örgütlerinin başkanları katıldı.
Divan Başkanlığını Sefa Özdemir Yaptı
Genel kurulda divan başkanlığını TGK Genel Başkan Yardımcısı Sefa Özdemir üstlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından faaliyet ve denetim raporları okunarak delegelerin oy birliğiyle ibra edildi.
Seçimlere Tek Listeyle Gidildi
Yönetim kurulu seçimlerine tek listeyle gidilmesi kararlaştırıldı. Açık oylama yöntemiyle yapılan seçimde mevcut başkan Cem Kaytan, oy çokluğuyla yeniden başkan seçilerek 3 yıl daha görev yapma yetkisi aldı.
Yeni Yönetim Kurulu Belirlendi
EGF’nin yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:
Cem Kaytan (Başkan), Sezer Küçükkurt (Afyonkarahisar), Ümit Özmen (Nazilli), Özkan Tokmak (Denizli), Erkan Sağlam (Kütahya), Önder Aydın (Manisa), Elif Şentürk (Uşak), H. Seda Köktener (Fethiye), Mehmet Akgül (Aydın), Hüseyin Atılgan (Muğla) ve Sıdıka Kölemen (Muğla).
“Biz Olgusuyla Çalışıyoruz” Mesajı
Yeniden başkan seçilen Cem Kaytan, konuşmasında “ben değil biz” anlayışıyla hareket ettiklerini belirterek, meslek için çalışmaların aralıksız süreceğini ifade etti. Kaytan, tüm üyelerin katkısıyla daha güçlü bir yapı hedeflediklerini söyledi. (İha)



