Denizden 250 kilogram atık çıkarıldı
Bodrum Belediyesi'nin geleneksel hale gelen Deniz Dibi Temizliği etkinliğinin 4. etabı Yahşi'de yapıldı. Etkinlik kapsamında denizden çıkarılan 250 kilogram atık, deniz kirliliğine dikkat çekmek amacıyla vatandaşların ziyaretine sunuldu.
Bodrum Belediyesi’nin 12 yıldır aralıksız sürdürdüğü Deniz Dibi Temizliği etkinliklerinin dördüncü durağı Yahşi oldu. “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla gerçekleştirilen çalışma kapsamında, deniz ekosistemine zarar veren yüzlerce kilogram atık sudan çıkarıldı.
Bodrum Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen etkinliğe Bodrum Belediye Meclis Üyesi Deniz Koca da katıldı.
Belediye personelinden oluşan gönüllü dalış ekibi tarafından yapılan temizlik çalışmasında deniz dibinden toplam 250 kilogram atık toplandı.
Denizden çıkarılan atıklar, çevre kirliliğine dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla Yahşi sahilinde vatandaşların ziyaretine sunuldu. Daha sonra atıklar, geri dönüşüm ve bertaraf işlemleri için Konacık Mahallesi’ndeki 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne taşındı.
Denizlerin korunmasına yönelik sürdürülen temizlik seferberliği, 10 Haziran Çarşamba günü Akyarlar Mahallesi’nde gerçekleştirilecek yeni etapla devam edecek.




