Cumhuriyetin ışığını Bodrum sokaklarında hep birlikte taşıdık
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 19 Mayıs coşkusunun Bodrum sokaklarında binlerce kişinin katıldığı fener alayıyla yeniden hayat bulduğunu belirterek, Cumhuriyetin ışığını hep birlikte taşıdıklarını söyledi.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Bodrum’da düzenlenen fener alayına ilişkin anlamlı bir mesaj paylaştı. Mandalinci, “Bir milletin umut yolculuğunun başladığı günün ışığını Bodrum sokaklarında hep birlikte taşıdık” ifadeleriyle geceye katılan vatandaşlara teşekkür etti.
19 Mayıs ruhunun Bodrum’da büyük bir coşkuyla yaşandığını belirten Mandalinci, bağımsızlık meşalesinin gençlerin enerjisi ve meydanları dolduran binlerce kişinin yüreğinde yeniden hayat bulduğunu söyledi.
Başkan Mandalinci açıklamasında, başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kurtuluş kahramanlarını saygı, minnet ve özlemle andıklarını belirterek, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun. Yaşasın Cumhuriyet!” ifadelerine yer verdi.


