CHP'liler dayanışma yemeğinde bir araya geldi
CHP Bodrum Kadın Kolları tarafından düzenlenen dayanışma yemeğinde Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci ile Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz başta olmak üzere CHP'nin il ve ilçe yöneticileri, kadın kolları başkanları, meclis üyeleri ve partililer bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen organizasyonda birlik ve beraberlik mesajları verilirken, Bodrum için emek veren kadınlara teşekkür edildi.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Cumhuriyet Halk Partisi Bodrum Kadın Kolları tarafından düzenlenen dayanışma yemeğinde partililer ve yerel yöneticilerle bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen organizasyonda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
Çok Sayıda İsim Katıldı
Düzenlenen dayanışma yemeğine Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’nin yanı sıra Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, CHP Muğla İl Kadın Kolları Başkanı Sema Gençoğlu, CHP Bodrum İlçe Başkanı Tuna Işın, CHP Bodrum İlçe Kadın Kolları Başkanı Umut Anıl Özdoğan ve CHP Milas Kadın Kolları Başkanı Nurhayat Topuz katıldı. Programa ayrıca belediye başkan yardımcıları, belediye meclis üyeleri, mahalle temsilcileri ve çok sayıda partili de iştirak etti.
“Kadınların Emeği Bodrum’a Güç Katıyor”
Etkinlikte konuşan Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederek kadınların kent yaşamına ve sosyal dayanışmaya sunduğu katkının önemine dikkat çekti. Mandalinci, Bodrum’un daha güzel ve yaşanabilir bir kent haline gelmesi için emek veren kadınların özverili çalışmalarının büyük değer taşıdığını ifade etti.
Dayanışma ve Birlik Vurgusu
Cumhuriyet Halk Partisi Bodrum Kadın Kolları tarafından düzenlenen etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı. Katılımcılar, Bodrum ve Muğla genelinde yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunurken, program samimi görüntülerle sona erdi.



