Bodrum'un göbeğinde kanalizasyon rezilliği
Bodrum Eskiçeşme'de, kentin en işlek noktalarından birinde kanalizasyon bacasından taşan pis su caddeye aktı. Ağır koku ve hijyen tehlikesi çevrede tepkiye neden olurken, vatandaşlar MUSKİ'nin ilgisizliğine isyan etti.
Bodrum’un en işlek noktalarından biri olan Eskiçeşme Mahallesi’nde kanalizasyon bacasından taşan pis su, caddeye aktı. Neyzen Tevfik Caddesi bitişi ile Cafer Paşa Caddesi ve Osman Nuri Bilgin Caddesi’nin birleştiği noktada yaşanan görüntüler, çevrede hem kötü kokuya hem de tepkiye neden oldu.
Bodrum’un içinden geçen, yayaların, araçların, esnafın ve turistlerin yoğun olarak kullandığı bölgede kanalizasyon suyunun yola akması vatandaşları isyan ettirdi. İddiaya göre aynı noktada daha önce de benzer görüntüler yaşanırken, çevredeki esnaf “Aradık ama gelen giden olmadı” diyerek duruma tepki gösterdi.
Yola yayılan kanalizasyon suyunun araç lastikleriyle metrelerce taşındığı görülürken, bölgede ağır koku oluştu. Hem turizm kenti Bodrum’a yakışmayan görüntüler hem de hijyen ve halk sağlığı açısından oluşan risk, “Bu kadar işlek bir noktada bu ihmal nasıl görmezden gelinir?” sorusunu akıllara getirdi.
Bodrum’da altyapı sorunları her geçen gün yeni bir noktada kendini gösterirken, MUSKİ’nin çözüm üretmekte yetersiz kalması bir kez daha tepki çekti. Süslü açıklamalarla Bodrum’un sorunlarının üzeri kapatılmaya çalışılsa da, caddeye akan kanalizasyon gerçeği tüm çıplaklığıyla ortada duruyor.


