Bodrum'da Mavi Beyaz Seferberliği başlıyor
Bodrum Belediyesi tarafından 'Mavi Beyaz Seferberlik' sloganıyla başlatılan temizlik seferberliğinin ikinci etabı, 13 Mayıs Çarşamba günü geniş katılımla gerçekleştirilecek. Kent genelinde yapılacak çalışmalara binin üzerinde kişinin katılması hedefleniyor.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci koordinasyonunda Bodrum Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Mavi Beyaz Seferberlik” temizlik seferberliğinin ikinci etabı için hazırlıklar tamamlandı.
Bodrum Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü organizasyonuyla 13 Mayıs 2026 Çarşamba günü kent genelinde kapsamlı çevre temizliği yapılacak. Sabah saat 09.30’da Bodrum Belediye Meydanı ile Turgutreis Atatürk Meydanı’nda gerçekleştirilecek buluşmaların ardından ekipler belirlenen noktalarda temizlik çalışmalarına başlayacak.
Kent Genelinde Eş Zamanlı Çalışma
Temizlik faaliyetleri; Kumbahçe, Çarşı, Eskiçeşme, Gümbet, Bitez, Tepecik, Turgutreis, Karabağ ve Bahçelievler mahallelerinde yürütülecek. Yalıkavak’ta ise eş zamanlı olarak deniz dibi temizliği gerçekleştirilecek. Faaliyetlerin ardından toplanan atıklar, Gümbet Mahallesi’nde bulunan Belediye Kafe Dolgu Alanı’nda sergilenecek.
Bakım ve Düzenleme Çalışmaları da Yapılacak
Temizlik çalışmalarının yanı sıra belirlenen bölgelerde çevre düzenleme, ot biçme, yol bakım ve onarım çalışmaları ile kent mobilyalarının tamir ve bakım işlemleri de belediye ekipleri tarafından sürdürülecek.
Başkan Mandalinci’den Katılım Çağrısı
Başkan Tamer Mandalinci, çevre farkındalığı oluşturmak amacıyla düzenlenen seferberliğe tüm vatandaşları davet ederek şu ifadeleri kullandı:
Seferberlik kapsamında tüm belediye çalışanlarımız ile geniş kapsamlı temizlik çalışmasının ikincisini gerçekleştiriyoruz. Çevre farkındalığına destek vermek isteyen kamu kurum ve kuruluşları ile siyasi partilerin temsilcilerini, sivil toplum kuruluşlarını, esnafımızı, turizmcilerimizi ve vatandaşlarımızı kısacası herkesi sahada bizimle olmaya davet ediyorum. Temizlik hareketimizi hep birlikte büyütmek için sizlerle buluşmaktan onur duyacağız. Bodrum hepimizin!