Bodrum'da bu kadarı da olmaz dedirten olay
Bodrum'un Umurca Mahallesi'nde bir şahsın, aracından indikten sonra bir evin önünde tuvaletini yaptığı anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Ev sahibi ise yaşanan olaya tepki gösterdi.
Bodrum’un Umurca Mahallesi’nde yaşanan olay mahallede şaşkınlık ve tepkiye neden oldu. İddiaya göre bir şahıs, aracıyla bir vatandaşın evinin bulunduğu sokağa geldi. Aracını evin önüne park eden şahıs, daha sonra araçtan inerek evin önünde tuvaletini yaptı.
O anlar ev sahibinin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. Edinilen bilgilere göre görüntülerde şahsın araçtan indikten sonra evin önüne yöneldiği ve çevreye aldırış etmeden hareket ettiği görüldü. Yaşanan olay sonrası büyük şaşkınlık yaşayan ev sahibi, görüntüleri Bodrum Sıcak Haber ihbar hattına gönderdi.
Ev sahibi yaptığı açıklamada, “Hangi kafada, ne yaşıyor biz anlayamadık. İnsanların evinin önü sonuçta burası. Böyle bir davranış olabilir mi?” diyerek yaşanan duruma tepki gösterdi.
Mahalle sakinleri de olayın kabul edilemez olduğunu belirterek özellikle gece saatlerinde benzer durumların zaman zaman rahatsızlık yarattığını ifade etti.