Bodrum'da 19 Mayıs'ta bayram coşkusu

Bodrum Belediye Meydanı'nda düzenlenen 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı çelenk töreninde Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu. Bando takımının marşlarıyla renk kattığı program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Bodrum Belediye Meydanı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Sabah saatlerinde gerçekleştirilen törende bayram coşkusu yaşandı.

Bodrum'da 19 Mayıs törenle kutlandı

Atatürk Anıtı’na Çelenk Sunuldu

Saat 09.30’da başlayan törende, İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk bırakıldı.

Bodrum'da 19 Mayıs törenle kutlandı

Ardından saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu. Tören sırasında bando takımı da marşlar seslendirerek programa eşlik etti.

Bodrum'da 19 Mayıs törenle kutlandı

Protokol Yoğun Katılım Gösterdi

Programa Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı, CHP Muğla Milletvekili Süreyya Öneş Derici, Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Dumruk, İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Darendeli, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Kamil İncebacak, Sahil Güvenlik Karakol Komutanı Binbaşı Raşit Gödelek, kurum amirleri, gaziler ile siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

Bodrum'da 19 Mayıs törenle kutlandı

Hatıra Fotoğrafı Çekildi

Belediye Meydanı’ndaki tören, protokol üyeleri ve katılımcıların Atatürk Anıtı önünde çekildiği hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Bodrum'da 19 Mayıs törenle kutlandı

Bodrum Sıcak Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme