Bodrum'a çifte uyarı: Yollar kapanacak, su kesintisi yaşanacak
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Bodrum Gümbet Mahallesi'nde tamamlanan Güney İsale Hattı'nın devreye alınması kapsamında bağlantı çalışmaları yapılacağını duyurdu. Çalışmalar nedeniyle bazı yollar trafiğe kapatılırken, birçok mahallede su kesintisi yaşanabileceği bildirildi
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gümbet Mahallesi’nde yenileme çalışmaları tamamlanan Güney İsale Hattı’nın devreye alınması amacıyla bağlantı kazıları gerçekleştirileceği belirtildi.
Bazı Yollar Geçici Süreyle Trafiğe Kapatılacak
Çalışmalar kapsamında Bitez Caddesi, Akvaryum Sokak ve Turgutreis Caddesi’nde kazı ve bağlantı işlemleri yapılacağı ifade edildi. Bu nedenle söz konusu güzergâhların, 20 Mayıs 2026 Çarşamba günü saat 09.00 ile 22 Mayıs 2026 Cuma günü saat 09.00 arasında araç trafiğine kapalı olacağı bildirildi.
Yetkililer, çalışma süresince sürücülerin mağduriyet yaşamamaları adına alternatif yolları kullanmaları gerektiğini belirterek, bölgede trafik işaret ve yönlendirmelerine dikkat edilmesi çağrısında bulundu.
8 Mahallede Su Kesintisi Uyarısı
Öte yandan yürütülecek çalışmalar nedeniyle Bodrum’un bazı mahallelerinde su kesintisi yaşanabileceği kaydedildi. Açıklamada; Yahşi, Müskebi, Gürece, İslamhaneleri, Konacık, Çırkan, Bitez ve Yakaköy mahallelerinde 20 Mayıs Çarşamba günü saat 09.00’dan, 22 Mayıs Cuma günü saat 09.00’a kadar su kesintisi olabileceği ifade edildi.
Vatandaşlara Uyarı Yapıldı
MUSKİ tarafından yapılan bilgilendirmede, vatandaşların olası su kesintilerine karşı gerekli tedbirleri almaları istendi. Çalışmaların tamamlanmasının ardından hattın devreye alınacağı ve bölgedeki altyapı hizmetlerinin daha sağlıklı şekilde sürdürüleceği belirtildi.