Beton mikserinin atıkları yola bırakıldı
Bodrum'da inşaat yasaklarının başladığı dönemde ortaya çıkan görüntüler dikkat çekti. İddiaya göre Dereköy yolunda duran bir beton mikserinin kazanı yıkanırken, çimento ve beton kalıntıları yola ve çevreye bırakıldı.
Bodrum Dereköy yolunda kaydedilen görüntüler tepki yağdırdı. İddiaya göre yol kenarında duran bir beton mikserinin kazanı yıkanırken, çimento ve beton kalıntıları doğaya ve yola bırakıldı.
Bodrum Sıcak Haber ihbar hattına gönderilen görüntülerde, beton mikserinin yol kenarında durduğu ve yıkama sırasında ortaya çıkan atıkların gelişigüzel şekilde çevreye yayıldığı görüldü. Yol üzerine yayılan beton kalıntıları ise görenlere “Bu kadarına da pes” dedirtti.
Bodrum’da inşaat yasaklarının başladığı dönemde ortaya çıkan görüntüler, vatandaşların tepkisini daha da artırdı. Herkes kurallara uymak zorundayken, doğanın ve yolların adeta çöplük gibi kullanılması “vurdumduymazlık” olarak yorumlandı.
Doğaya bırakılan çimento atıklarının hem çevre kirliliğine neden olduğu hem de sürücüler açısından risk oluşturabileceği belirtilirken, vatandaşlar bu görüntülerin Bodrum’a yakışmadığını ifade etti.