• Haberler
  • Genel
  • Başkan Mandalinci Bitez'de kürek antrenmanına katıldı

Başkan Mandalinci Bitez'de kürek antrenmanına katıldı

Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Bitez Rowing Spor Kulübü'nün antrenmanına katılarak sporcularla birlikte yaklaşık 7 kilometrelik kürek antrenmanına eşlik etti. Bodrum'un spor kenti kimliğini güçlendirmeyi hedeflediklerini belirten Mandalinci, Ege Kupası'nın ardından önümüzdeki yıl daha geniş katılımlı bir organizasyon planladıklarını söyledi.

Bodrum’da sporun gelişmesi ve uluslararası alanda daha görünür hale gelmesi amacıyla çalışmalar sürerken, Bodrum Belediyesi sporcularla bir araya gelmeye devam ediyor.

Tamer Mandalinci, Bitez Rowing Spor Kulübü’nün antrenmanına katılarak sporcular ve antrenörlerle bir araya geldi. Kürek antrenmanına da eşlik eden Mandalinci’nin sporcularla birlikte yaklaşık 1 saat sürecek olan 7 kilometrelik kürek çekişi gerçekleştirdiği öğrenildi.

Başkan Mandalinci Bitez'de kürek antrenmanına katıldı

Belediye olarak sporun ve sporcunun her zaman yanında olduklarını vurgulayan Mandalinci, Bodrum’u ulusal ve uluslararası alanda güçlü bir spor kenti haline getirmek için çalışmaların süreceğini ifade etti.

Başkan Mandalinci Bitez'de kürek antrenmanına katıldı

Geçtiğimiz 5-6 Nisan tarihlerinde dokuz spor kulübünden 165 sporcunun katılımıyla Ege Kupası’nın Bitez’de düzenlendiğini hatırlatan Mandalinci, organizasyonun hem kulüp hem de belediye iş birliğiyle başarıyla gerçekleştirildiğini belirtti.

Önümüzdeki nisan ayında turnuvanın daha geniş kapsamda düzenlenmesinin planlandığını ifade eden Mandalinci, yaklaşık 25-26 kulüp ve 700-800 sporcunun Bodrum’da ağırlanmasının hedeflendiğini söyledi.

Bodrum Sıcak Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme