Başkan Ankara'dan Süperlig mesajı
Trendyol 1. Lig play-off yarı final ilk maçında Çorum FK'yı 1-0 mağlup ederek avantajı kapan Bodrum FK'da Başkan Taner Ankara, futbolcuların ortaya koyduğu mücadeleye ve taraftar desteğine dikkat çekti. Ankara, 'Hayırlı olacaksa Süper Lig'e çıkalım'dedi.
Trendyol 1. Lig play-off yarı final ilk maçında sahasında Çorum FK’yı 1-0 mağlup eden Bodrum FK’da galibiyetin sevinci yaşanıyor. Bodrum İlçe Stadı’nda oynanan mücadelede taraftarının büyük desteğini arkasına alan yeşil-beyazlı ekip, final yolunda önemli bir avantaj elde etti. Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Bodrum FK Başkanı Taner Ankara, takımın ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduklarını belirterek futbolculara ve taraftarlara teşekkür etti.
Play-off sürecini adım adım değerlendirdiklerini ifade eden Başkan Taner Ankara, takım içerisindeki enerjinin oldukça yüksek olduğunu söyleyerek şu ifadeleri kullandı:
“Takımın enerjisi çok yüksek. Ben hep başladığım günden beri şunu söyledim; önce futbolcu ister, sonra taraftar ister, sonra yönetim ister. Sağ olsun futbolcu arkadaşlarımız müthiş bir mücadele ruhu koyuyorlar”
Karşılaşmada taraftar desteğinin çok önemli olduğunu vurgulayan Ankara, tribünlerin uzun süre sonra yeniden Bodrum’a yakışan bir atmosfer oluşturduğunu ifade ederek şunlaarı söyledi:
“Bugün seyircimiz muhteşemdi, Bodrum’a yakışır. Uzun zaman sonra gerçekten hiç durmadılar. Ve biz yönetim olarak her zaman arkasındayız”
İlk maçtan avantajlı bir skorla ayrıldıklarını belirten Ankara, temkinli açıklamalarını sürdürerek şöyle konuştu:
“Çok şükür bugün ilk bacağı kazandık. İkinci maça bakacağız. İkinci maçı da görelim, ondan sonrasına bakarız. İnşallah hayırlısıysa, Allah yar ve yardımcımız olsun, yolumuz açık olsun diyorum. Hayırlı olacaksa çıkalım”