Altyapı sonrası unutulan yol, yeni bir kazaya neden oldu
Gümbet Mahallesi Bergamut Caddesi ile Bitez Caddesi kesişiminde, MUSKİ ekiplerinin altyapı çalışmasının ardından mıcırlı ve bozuk halde bırakılan yolda motosiklet sürücüsü kaza yaptı. Kaza yapan sürücü yaralanarak hastaneye kaldırıldı.
Bodrum Gümbet Mahallesi Bergamut Caddesi ile Bitez Caddesi’nin kesişiminde meydana gelen trafik kazasında bir kişi yaralandı.
Edinilen bilgilere göre, Kavaklı Sarnıç Caddesi üzerinden Bitez Caddesi yönüne seyir halinde olan 48 APG 2XX plakalı motosiklet sürücüsü S.Y., Bergamut Caddesi ile Bitez Caddesi üzerinde direksiyon hakimiyetini kaybetti. İddiaya göre sürücü, MUSKİ ekiplerinin altyapı çalışmasının ardından bozuk ve mıcırlı halde bıraktığı yolda motosikletin kayması sonucu yola savruldu.
Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü için çevredekiler tarafından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunuldu. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı sürücüye ilk müdahaleyi yaptıktan sonra ambulansla Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırdı.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
Öte yandan Bodrum genelinde MUSKİ tarafından yürütülen altyapı çalışmalarının ardından birçok yolun uzun süre bozuk, çukurlu ve mıcırlı şekilde bırakılması tepkilere neden olmaya devam ediyor. Turizm sezonunun başlamasına rağmen sürücüler için risk oluşturan yolların onarılmaması dikkat çekerken, bugün yaşanan kazanın da bu ihmaller zincirinin bir sonucu olduğunu yeniden gözler önüne serdi.
Defalarca gündeme getirilmesine rağmen gerekli düzenlemelerin yapılmadığını görüyoruz. Kentin birçok noktasında altyapı çalışması sonrası bırakılan yollar adeta kazaya davetiye çıkarıyor. Özellikle motosiklet sürücüleri için büyük tehlike oluşturan bu görüntülerin ne zaman ortadan kaldırılacağı ise merak konusu. Bodrum’da yaşanan bu kaza, yetkililerin gerekli önlemleri almakta neden geciktiği sorusunu bir kez daha gündeme taşıdı.

