350 kişi ormanlar için sahaya indi
Muğla'da 'Orman Benim' etkinliği kapsamında yaklaşık 350 kişinin katılımıyla Ula Göleti çevresindeki ormanlık alanda temizlik yapıldı, 650 kilogram atık toplandı.
Tarım ve Orman Bakanlığı koordinasyonunda 81 ilde eş zamanlı düzenlenen “Orman Benim” etkinliği kapsamında Muğla’da vatandaşlar, öğrenciler ve gönüllüler orman temizliği için bir araya geldi. Ula Göleti çevresindeki etkinlikte 650 kilogram atık toplandı.
Muğla’da gerçekleştirilen etkinliğe Vali Vekili Murat Sarı, protokol üyeleri, orman personeli, öğrenciler ve gönüllüler katıldı. Ula Göleti çevresindeki ormanlık alanda yapılan çalışmada, yangına neden olabilecek cam, plastik ve çeşitli atıklar toplandı.
Yaklaşık 350 kişinin katıldığı etkinlikte toplam 650 kilogram atık doğadan uzaklaştırıldı. Etkinlikle hem çevre temizliği yapıldı hem de orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturulması amaçlandı.
Etkinlikte konuşan Vali Vekili Murat Sarı, ormanların korunmasının toplumun ortak sorumluluğu olduğunu belirterek özellikle çocuklar ve gençlerde çevre bilinci ile doğa sevgisinin artırılmasının önemine dikkat çekti. Sarı, etkinliğe destek veren kurumlara, gönüllülere ve öğrencilere teşekkür etti


