19 Mayıs'ta Sahil Güvenlik botları ziyarete açılacak
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Muğla Valiliği tarafından yapılan duyuruyla, Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutanlığı'na bağlı botların Bodrum, Marmaris ve Fethiye'de vatandaşların ziyaretine açılacağı bildirildi.
Muğla Valiliği, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü kapsamında vatandaşlara yönelik anlamlı bir etkinliğe imza atmaya hazırlanıyor. Valilik tarafından yapılan duyuruda, Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutanlığı’na bağlı botların gün boyunca vatandaşların ziyaretine açılacağı bildirildi.
19 Mayıs coşkusunun denizlerde de yaşanacağı etkinlik kapsamında Bodrum, Marmaris ve Fethiye’de görev yapan sahil güvenlik botları vatandaşlarla buluşacak. Özellikle gençlerin ve çocukların yoğun ilgi göstermesi beklenen etkinlikte ziyaretçiler, sahil güvenlik botlarını yakından görme fırsatı bulacak.
Muğla Valiliği’nin paylaştığı bilgilere göre TCSG-106 isimli sahil güvenlik botu Bodrum Marina’da, TCSG-310 Marmaris Belediye İskelesi’nde, TCSG-911 ise Fethiye Belediye İskelesi’nde ziyarete açık olacak.
Etkinlik, 19 Mayıs günü saat 09.00 ile 17.00 arasında gerçekleştirilecek. Gün boyunca devam edecek ziyaretlerde vatandaşlar sahil güvenlik botlarını gezebilecek ve görevleri hakkında bilgi alma imkanı bulabilecek.
Muğla Valiliği tarafından yapılan açıklamada tüm vatandaşlar etkinliğe davet edilirken, 19 Mayıs’ın birlik ve beraberlik ruhunun denizlerde de hissedileceği vurgulandı.

